Overstappengedoe?Niet metBudget Alles-in-1

Wij regelen het voor je

Stap over

Overstappen is simpel

Interesse in een overstap of op zoek naar een nieuwe provider voor je nieuwe woning? Word klant bij Budget Alles-in-1. Zonder gedoe, want wij regelen je overstap. Zo kom je niet zonder internet te zitten. Regel je zelf je overstap? Ook dan helpen we je. Als vanzelfsprekend. Meld je nu aan voor Budget Alles-in-1.

Na je aanvraag

Hoe loopt je aanmelding of overstap?

Bevestiging aanmelding + Alles-in-1-contract

Binnen een minuut ontvang je je aanmeldbevestiging. Vervolgens gaan we aan de slag met het opmaken van je Alles-in-1-contract. Je ontvangt je contract binnen enkele dagen per e-mail.

Wettelijke bedenktijd

Vanaf het moment dat we je het Alles-in-1-contract hebben gestuurd, gaat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen in. Wil je toch je Alles-in-1-contract annuleren? Dan kan dit zonder opgaaf van reden binnen de bedenktijd. Al heten we je natuurlijk liever welkom als nieuwe klant.

Overstapservice

Maak je gebruik van onze gratis overstapservice? Goede keuze. Wij zorgen er dan voor dat je contract wordt opgezegd bij je huidige provider. Dan heb je er zelf geen omkijken naar. (Dit kan trouwens alleen als je nu klant bent bij KPN, Netvisit, Online, Plinq, T-Mobile Thuis, Tele2, Telfort, XS4ALL, Delta of Ziggo.) We zorgen ervoor dat je tijdens de overstap niet zonder internet en tv komt te zitten of extra moet betalen door je overstap. Ben je klant bij een andere provider of ga je binnenkort verhuizen? Dan moet je zelf je contract opzeggen.

Installatieafspraak

Heb je gekozen voor installatie door een installateur? Dan kun je binnen enkele dagen een e-mail van ons verwachten om een installatieafspraak te maken. Was je klant bij Ziggo of heb je gekozen voor een glasvezelpakket? Dan komt de installateur gratis bij je langs.

Eerste incasso

Bij Budget Alles-in-1 betaal je het maandelijkse bedrag voorafgaand aan de maand van levering. Het maandelijkse bedrag voor de eerste maand wordt dus van je rekening afgeschreven voordat je online gaat.

Alles-in-1-pakket bezorgd

Om online te kunnen gaan heb je ons Alles-in-1-pakket nodig. Met de pakketservice van PostNL sturen we het pakket naar je huis. Je ontvangt per e-mail een ‘Track & Trace’-code. Zo weet je precies wanneer je je pakket kunt verwachten. Wel zo handig.

Installatie

Installeer je zelf je Alles-in-1-pakket? Gebruik dan de bijgevoegde handleiding uit je pakket. De installatie is hiermee in een handomdraai geregeld. Ons advies is trouwens om de Alles-in-1-producten niet eerder te installeren dan op de activatiedatum. En heb je alles geïnstalleerd? Dan ben je binnen een paar uur online. Heb je gekozen voor een installateur? Dan wordt de installatie voor je geregeld. (Zie ook punt 4.)

Installatie zonder gedoe

Installatie moet geen gedoe zijn. We helpen je dus graag op weg. Je kunt ervoor kiezen om zelf te installeren met onze simpele handleiding of via een installateur. Heb je glasvezel? Onze installateurs komen gratis langs om je te helpen. Lees hieronder alles over de installatie.

Lees meer

                    Installatie alles-in-1 pakket

Elke maand € 5,- combikorting

Combineer Budget Energie met Budget Alles-in-1

Budget Thuis is er voor de nuchtere Nederlander die niet in mooie plaatjes gelooft en niet teveel wil betalen. Wij beloven minder: minder betalen, minder gedoe en minder blabla. Combineer je Budget Energie met Budget Alles-in-1? Dan krijg je bovenop de lage prijs nog eens elke maand € 5,- korting op je Budget Alles-in-1-factuur. En wel zo handig. Je energie- en telecomdiensten onder één dak.

Meld je aan
Combikorting Budget Energie