Opzeggen Budget Mobiel
Hoe kunnen we je helpen?
Overweeg je je Budget Mobiel abonnement op te zeggen? We helpen je graag verder. Bekijk hieronder wat het beste bij jouw situatie past.
Storing
Heb je te maken met een storing? Dan helpen we je er natuurlijk graag bij dit zo snel mogelijk op te lossen! Maak hiervoor gebruik van chatbot Buddy.
Opzeggen
Zijn voorgaande opties niet op jou van toepassing en wil je echt opzeggen? Lees dan meer over hoe je dit doet.
Waarom wil je opzeggen?
Zo werkt opzeggen
Volg deze stappen
Opzeggen
Controleer voordat je opzegt altijd even of je abonnement afloopt, zodat je eventuele boetes voor contractbreuk voorkomt. Neem daarna contact met ons op, zodat we je hierbij verder kunnen helpen.
Opzeggen kan op de volgende manieren:
- Via de chat (zie knop 'Start chat')
- Via een opzegformulier
- Telefonisch: 020 205 55 55
Nog andere hulp nodig?
MijnBudget
- Gegevens bekijken & wijzigen
- Facturen & verbruik
- Regel alles makkelijk zelf
Chat met ons
- Je digitale assistent Buddy
- 24/7 bereikbaar
- Geeft snel antwoord
Voorkom een opzegboete
Check de einddatum
Als je een 1- of 2-jarig abonnement wil opzeggen, controleer dan eerst de einddatum van je contract in MijnBudget. Is de einddatum van je contract voorbij? Dan kun je kosteloos opzeggen. Als de einddatum nog niet geweest is, dan betaal je een opzegboete: de resterende termijnen worden in rekening gebracht. Je ontvangt dan één factuur voor deze kosten.

Veelgestelde vragen
Hieronder vind je veelgestelde vragen over het opzeggen van jouw Budget Mobiel abonnement. Zit jouw vraag er niet tussen of heb je meer hulp nodig? Neem dan contact met ons via chat of telefonisch op 020 - 205 55 55.