Opzeggen Budget Mobiel

Hoe kunnen we je helpen?

Overweeg je je Budget Mobiel abonnement op te zeggen? We helpen je graag verder. Bekijk hieronder wat het beste bij jouw situatie past.

Storing

Heb je te maken met een storing? Dan helpen we je er natuurlijk graag bij dit zo snel mogelijk op te lossen! Maak hiervoor gebruik van chatbot Buddy.

Opzeggen

Zijn voorgaande opties niet op jou van toepassing en wil je echt opzeggen? Lees dan meer over hoe je dit doet.

Waarom wil je opzeggen?

Overstappen
Kwaliteit van de verbinding
Emigreren
Overlijden
Annuleren
Opzeggen

Zo werkt opzeggen

Volg deze stappen

1
2
3

Opzeggen

Controleer voordat je opzegt altijd even of je abonnement afloopt, zodat je eventuele boetes voor contractbreuk voorkomt. Neem daarna contact met ons op, zodat we je hierbij verder kunnen helpen.


Opzeggen kan op de volgende manieren:

Nog andere hulp nodig?

MijnBudget

  • Gegevens bekijken & wijzigen
  • Facturen & verbruik
  • Regel alles makkelijk zelf

Chat met ons

  • Je digitale assistent Buddy
  • 24/7 bereikbaar
  • Geeft snel antwoord

Bellen

Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Telefoon: 020 - 205 55 55

Chatten is sneller!

Voorkom een opzegboete

Check de einddatum

Als je een 1- of 2-jarig abonnement wil opzeggen, controleer dan eerst de einddatum van je contract in MijnBudget. Is de einddatum van je contract voorbij? Dan kun je kosteloos opzeggen. Als de einddatum nog niet geweest is, dan betaal je een opzegboete: de resterende termijnen worden in rekening gebracht. Je ontvangt dan één factuur voor deze kosten.

sim-only-abonnementen

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je veelgestelde vragen over het opzeggen van jouw Budget Mobiel abonnement. Zit jouw vraag er niet tussen of heb je meer hulp nodig? Neem dan contact met ons via chat of telefonisch op 020 - 205 55 55.