Haperend of slecht beeld
Controleer de bekabeling even. Zowel de HDMI-kabel van je tv-ontvanger naar je televisie als de netwerkkabel van je tv-ontvanger naar je modem.
Druk de stekkertjes even goed aan en controleer of er geen kink in de kabel zit. Probeer eventueel een andere kabel als het probleem nog niet is opgelost.
Wij maken gebruik van optimale cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We vragen je dit gebruik te accepteren. Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en onze app, en mogelijk ook hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kunnen vervolgens onze website en app verbeterd én gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor social media. Je leest er meer over in onze cookieverklaring en privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optimale cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen altijd weer hier aanpassen aan jouw voorkeuren.