You're on the prod environment.

Technische problemen oplossen

Waar gaat je probleem over?

Brandt het lampje DSL/internet groen?
Dan zouden je diensten gewoon moeten werken. Is dat niet zo? Probeer dan onderstaande ‘dubbele’ reset om de software opnieuw in te laden.

Houd tegelijkertijd het resetgaatje (naast de powerknop, gebruik een paperclip of speld) en de wifi-knop aan de zijkant van het modem zo’n zeven seconden ingedrukt. Zodra het lampje ‘power’ rood brandt kun je de knopjes loslaten. Het modem gaat nu alle fabrieksinstellingen terugzetten en laadt alle software opnieuw in. Laat het modem 30 minuten staan en onderbreek dit proces niet.

Brandt het lampje DSL/internet rood?
Loop voor de zekerheid de bedrading van de hoofdaansluiting naar het modem even langs. Zitten alle stekkertjes er goed in?

Is de bedrading in orde en brandt het lampje nog steeds rood? Dan zou het kunnen dat je op het verkeerde aderpaar hebt aangesloten. In veel woningen komen namelijk twee paar aders binnen. Over één daarvan sturen wij het signaal.

Durf je het aan om aan wat draadjes te sleutelen? Kijk even naar deze pagina. De installatie zou dan moeten lukken. Zie je zelf knutselen niet zo zitten? Neem dan even contact op met de klantenservice.