Veelgestelde vragen over welkomstcadeau

Je hebt een nieuw contract voor Budget Internet of Budget Mobiel afgesloten. Welkom! Je ontvangt hierbij een welkomstcadeau. We vertellen je hier graag hoe dit in allemaal in z'n werk gaat.

De actievoorwaarden

Van het welkomstcadeau

  • Na je aanmelding ontvang je een e-mail met een unieke link. Klik op deze link en kies je cadeau. Let op: Deze unieke link is 3 weken geldig. 
  • Heb je Budget Mobiel? Dan wordt het cadeau binnen 21 dagen na activatie van je Sim Only contract verstuurd. Heb je Budget Internet? Dan versturen we het cadeau binnen 21 dagen nadat je Internet-aansluiting drie maanden actief is.
  • Cadeaus kunnen niet worden geruild voor andere cadeaus of geld. En zodra je hebt gekozen voor een cadeau of korting, kan je dit niet meer wijzigen. 
  • De actie is niet geldig in combinatie met andere acties van Budget Internet of Budget Mobiel, behalve de combikorting van Budget Thuis. 

 Bekijk de volledige actievoorwaarden op:

Actievoorwaarden korting en korting op toestelActievoorwaarden cadeau naar keuze of korting

Veelgestelde vragen

Hoe geef ik mijn keuze voor het welkomstcadeau door?
Mijn unieke code is ongeldig. Wat nu?
Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?
Ik heb een cadeau gekozen, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?
Mijn pakket is retour afzender gestuurd door het PostNL-punt. Wat nu?
Ik heb gekozen voor 1 jaar gratis Budget Mobiel onbeperkt, maar geen simkaart ontvangen. Wat nu?
Het cadeau dat ik heb ontvangen is kapot. Wat nu?
Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?