Contract opzeggen/wijzigen bij overlijden
Allereerst natuurlijk gecondoleerd met het verlies van je naaste. Veel sterkte gewenst!
Als iemand overlijdt, moet er altijd veel geregeld worden. We helpen je hier graag bij op weg.
Overlijden melden
Als er iemand overlijdt, zullen er contracten zijn die moeten worden opgezegd óf op andermans naam moeten worden overgezet. Denk hierbij dus aan het energiecontract, of het abonnement voor internet of mobiele telefonie. Budget Thuis, heeft hiervoor een samenwerking met Closure Nabestaanden-support. Via de website van Closure Nabestaanden-support kun je aan ons laten weten dat onze klant van Budget Thuis is overleden: dus voor zowel Budget Energie, Budget Internet als Budget Mobiel.
Meld een overlijden via de website van Closure Nabestaanden-support
Contract opzeggen of overzetten
Heeft iemand een contract bij Budget Thuis? Dan is het mogelijk om deze contracten kosteloos te beëindigen in het geval van overlijden. Daarnaast kan een contract ook op andermans naam worden gezet. Deze persoon moet dan wel hetzelfde woonadres hebben, bijvoorbeeld dus de partner of één van de kinderen. Voor beide opties vragen we om een kopie of scan van de overlijdensakte. Dit document kun je uploaden op de pagina van Closure Nabestaanden-support.
Zodra je het verzoek hebt ingediend, om het contract te beëindigen of de naam op het contract te wijzigen, gaan we voor je aan de slag. Als je verzoek in behandeling is, ontvangt de contactpersoon of nieuwe contractant hiervan updates of een bevestiging per e-mail.
Met vragen kun je natuurlijk altijd terecht bij onze klantenservice. We zijn telefonisch (020 205 55 55) en per chat bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.