Instellingen wijzigen
Dit probleem kan opgelost worden door de beeldkwaliteit van de tv-ontvanger waar je de melding krijgt te wijzigen. Volg daarvoor de stappen hieronder.
Druk op de menu-knop van je afstandsbediening. Blader naar 'Instellingen' en druk vervolgens op 'OK'. Je krijgt nu het menu 'Instellingen' te zien. Blader naar 'Systeeminstellingen' en druk op 'OK'. Ga vervolgens naar 'HD-functie aan op deze tv-ontvanger' en selecteer 'Ja'. Controleer nadat je dit hebt gedaan of de zender nu wel werkt.
Is het probleem opgelost? Zo niet, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Wij maken gebruik van optimale cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We vragen je dit gebruik te accepteren. Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en onze app, en mogelijk ook hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kunnen vervolgens onze website en app verbeterd én gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor social media. Je leest er meer over in onze cookieverklaring en privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optimale cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen altijd weer hier aanpassen aan jouw voorkeuren.