Ik heb nog steeds geen geluid
We gaan de software van je tv-ontvanger verwijderen zodat deze opnieuw wordt ingeladen. Waarschijnlijk lost dit het probleem wel op.
Zorg dat je televisie nog aanstaat op het juiste (input-)kanaal en doe het volgende.
De software wordt nu verwijderd en daarna opnieuw ingeladen. Hierna wordt er (opnieuw) om je abonnementsnummer en pincode gevraagd. Mocht je deze niet meer weten; we hebben deze per mail naar je gestuurd.
Hopelijk is het probleem nu opgelost. Zo niet, neem dan even contact op met de klantenservice.
Wij maken gebruik van optimale cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We vragen je dit gebruik te accepteren. Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en onze app, en mogelijk ook hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kunnen vervolgens onze website en app verbeterd én gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor social media. Je leest er meer over in onze cookieverklaring en privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optimale cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen altijd weer hier aanpassen aan jouw voorkeuren.