You're on the prod environment.

Technische problemen oplossen

Waar gaat je probleem over?

Vorige stap Opnieuw starten

Ik heb nog steeds geen geluid
We gaan de software van je tv-ontvanger verwijderen zodat deze opnieuw wordt ingeladen. Waarschijnlijk lost dit het probleem wel op.

Zorg dat je televisie nog aanstaat op het juiste (input-)kanaal en doe het volgende.

  • Zet je tv-ontvanger helemaal uit met de schakelaar aan de achterkant.
  • Zet de schakelaar weer aan.
  • Op het display van de tv-ontvanger verschijnt een streepje.
  • Druk op dat moment op het aan/uit-knopje op de bovenkant van de tv-ontvanger.
  • Er verschijnt dan een speciaal menu waarin je kunt kiezen voor 'software verwijderen'. Selecteer deze optie.

De software wordt nu verwijderd en daarna opnieuw ingeladen. Hierna wordt er (opnieuw) om je abonnementsnummer en pincode gevraagd. Mocht je deze niet meer weten; we hebben deze per mail naar je gestuurd.

Hopelijk is het probleem nu opgelost. Zo niet, neem dan even contact op met de klantenservice.