Nog steeds geen HD
Maak je toevallig gebruik van een extra tv-kastje dat niet van ons is? Dan is dat de oorzaak. Je beeld wordt als het ware gesplitst tussen 2 televisies.
Als je even contact opneemt met de klantenservice, dan zorgen we ervoor dat dit wordt opgelost. Je kunt dan geen televisie meer kijken met het extra kastje, maar wel HD met ons kastje.
Is bovenstaande niet het geval en is je probleem nog niet opgelost? Neem dan ook even contact op met de klantenservice.
Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring van onze website en van onze app te verbeteren, om content via social media te kunnen delen, om de inhoud van de website en app af te stemmen op jouw voorkeuren, en voor het tonen van op jouw persoon afgestemde advertenties (ook op websites en apps van derden). Je leest er meer over op deze pagina. Voor zover er persoonsgegevens worden verwerkt, kan je in onze privacyverklaring informatie vinden.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om cookies te gebruiken op onze website en via onze app. Je kan je cookie-instellingen hier aanpassen aan jouw voorkeuren.
Accepteren
Noodzakelijk en statistiek
Noodzakelijke cookies zijn nodig om onze website of onze app goed te laten functioneren. Met statistiek cookies worden (geanonimiseerd) gegevens over het gebruik van de website of app verzameld.
Optimale cookies
Deze cookies maken het mogelijk om onze website of onze app voor jou te verbeteren en te personaliseren. En om je op jouw persoon afgestemde advertenties te tonen (ook op websites en apps van derden).