Éen of meerdere zenders werken niet
Gaat het om een extra zender? Check dan even of je deze wel echt hebt besteld. Vergeten te bestellen? Geen probleem. Dit regel je heel eenvoudig via MijnBudget.
De zender wel besteld, maar doet ie het niet? Zet dan je tv-ontvanger even uit en aan met het knopje op de achterkant van het kastje. Probleem niet opgelost? Neem dan even contact met ons op.
Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring op onze website te verbeteren, om content via social media te kunnen delen en om de inhoud van de website en advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Je leest er meer over op deze pagina.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen hier aanpassen aan jouw voorkeuren.
Accepteren
Noodzakelijk en statistiek
Noodzakelijke cookies zijn nodig om onze website goed te laten functioneren. Met statistiek cookies worden (geanonimiseerd) gegevens over het gebruik van de website verzameld.
Optimale cookies
Deze cookies maken het mogelijk om onze website voor jou te verbeteren en te personaliseren. Daarnaast kunnen we je relevante aanbiedingen laten zien op websites van derden.