Opzeggen Budget Internet

Hoe kunnen we je helpen?

Overweeg je je Budget Internet abonnement op te zeggen? We helpen je graag verder. Bekijk hieronder wat het beste bij jouw situatie past.

Verhuizen

Heb je een huis gekocht en ga je verhuizen? Gefeliciteerd! Je kunt jouw huidige abonnement gewoon meenemen.

Storing

Heb je te maken met een storing? Dan helpen we je natuurlijk graag om dit zo snel mogelijk op te lossen! Maak hiervoor gebruik van chatbot Buddy.

Opzeggen

Zijn voorgaande opties niet op jou van toepassing en wil je echt opzeggen? Lees dan meer over hoe je dit doet.

Waarom wil je opzeggen?

Overstappen
Verhuizen, samenwonen of emigreren
Verhuizen naar zorginstelling
Overlijden
Opzeggen
Annuleren

Zo werkt opzeggen

Volg deze stappen

1
2
3
4

Opzeggen

Controleer voordat je opzegt altijd even of je abonnement afloopt, zodat je eventuele boetes voor contractbreuk voorkomt. Neem daarna contact met ons op, zodat we je hierbij verder kunnen helpen.


Dat kan op de volgende manieren:

Nog andere hulp nodig?

MijnBudget

  • Gegevens bekijken & wijzigen
  • Facturen & verbruik
  • Regel alles makkelijk zelf

Chat met ons

  • Je digitale assistent Buddy
  • 24/7 bereikbaar
  • Geeft snel antwoord

Bellen

Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Telefoon: 020 - 205 55 55

Chatten is sneller!

Voorkom een opzegboete

Check de einddatum

Als je een 1- of 2-jarig abonnement wil opzeggen, controleer dan eerst de einddatum van je abonnement in MijnBudget. Is de einddatum voorbij? Dan kun je kosteloos opzeggen. Zit je nog in een lopend abonnement? Dan moet je rekeninghouden met kosten voor contractbreuk: je betaalt 50% van de resterende maanden van je abonnement.

Illustratie Alles-in-1

Veelgestelde vragen

Over opzeggen

Hieronder vind je veelgestelde vragen over het opzeggen van jouw Budget Internet abonnement. Zit jouw vraag er niet tussen of heb je meer hulp nodig? Neem dan contact met ons op.