You're on the prod environment.

Verhuizen

Hoe geef ik een verhuizing door?

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Als je gaat verhuizen ben je al druk genoeg. Daarom houden wij het simpel. Je kunt je verhuizing gemakkelijk online doorgeven via MijnBudget:

Verhuizing doorgeven

Wanneer worden mijn meterstanden uitgevraagd?

Enkele dagen voor de sleuteloverdracht sturen we je een e-mail met link naar MijnBudget. Daar kun je digitaal je meterstanden doorgeven. Als je die hebt doorgegeven, sturen we je een bevestiging.

Kan ik tijdelijk op twee adressen geleverd krijgen?

Ja, mits de data van de sleuteloverdracht van je oude en nieuwe huis niet verder dan 6 maanden uit elkaar liggen.

Wanneer ontvang ik een eindnota?

4 tot 6 weken nadat de levering op je oude adres is beëindigd.

Wanneer ontvang ik op mijn nieuwe adres een jaarnota?

Ongeveer een jaar nadat we zijn begonnen met leveren op je nieuwe adres, vragen we je per e-mail de meterstanden digitaal door te geven. Wij maken de jaarnota binnen 2 tot 6 weken op, zodra we de meterstanden hebben.

Blijft mijn termijnbedrag voor mijn nieuwe adres hetzelfde?

Waarschijnlijk niet. Een termijnbedrag wordt bepaald op basis van het historisch verbruik op dat adres. Ongeveer een week voordat we gaan leveren, sturen we je het nieuwe voorgestelde termijnbedrag op. Dat voorstel kun je aanpassen in MijnBudget.

Het kan zijn dat we nog een termijnbedrag in rekening brengen op je oude adres, terwijl je daar niet meer woont. Dit gebeurt als het termijnbedrag en de afmelding van je oude adres elkaar kruisen. We vragen je dit bedrag wel te betalen. Indien je te veel hebt betaald, verrekenen we dit op je eindnota. Zo betaal je nooit te veel.

Ik verhuis van een adres met elektriciteit én gas naar een adres met alleen elektriciteit (of andersom), wat nu?

Geen zorgen! Als u aan ons de verhuizing doorgeeft via MijnBudget (Mijn gegevens > Verhuizen), gaat deze verandering automatisch goed. Ons systeem herkent dat er op het nieuwe adres simpelweg geen gasaansluiting is (of juist wel) en past hierop de levering aan. U betaalt dus alleen voor het product dat u afneemt. Indien er sprake is van een extra product (u gaat ook gas afnemen), wordt automatisch het tarief gehanteerd dat hoort bij uw propositie. U kunt de tarieven achteraf terugvinden in MijnBudget.

Neem contact met ons op

Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar

Bellen?

Particulier: 020 - 205 55 55

Zakelijk: 020 - 205 55 50

Wij zijn op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar. Via chat bieden we ruimere openingstijden aan. (lokaal tarief)