Uiteraard willen we je zo goed mogelijk van dienst zijn. Maar af en toe kan er toch iets misgaan. Heb je een klacht? Laat het ons weten via het klachtenformulier, dan gaan we er graag samen met je aan werken om tot een goede oplossing te komen.
Per post kan ook. Stuur dan een briefje naar:
Budget Energie Klantenservice
t.a.v.
Klachtencoördinator
Postbus 11950
1001 GZ, Amsterdam
We proberen je klacht natuurlijk meteen op te lossen. Maar soms is dit niet mogelijk. Dan krijg je van ons binnen 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van je klacht, en binnen 15 werkdagen een definitieve reactie. Precies volgens de richtlijnen van de ACM.
We zijn best trots op die 8,1 voor onze service. Maar veel van onze klanten hebben die service niet eens
nodig. Die doen bijna alles zelf.
Ben je al klant? Klik dan op 1 van deze iconen om in te loggen op MijnBudgetEnergie.
Koptelefoons, computers en een flinke dosis kennis: onze klantenservice staat voor je klaar
Wij zijn op werkdagen van 08.30-18.00 uur bereikbaar. (lokaal tarief)