Eerste 4 maanden
€ 10,-
Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verstuurd Je nieuwe simkaart wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. Gewoon per post, dus je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
2 jaar
We hebben een aantal veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Mét antwoorden. Van het behouden van je huidige telefoonnummer, tot het gebruik van je abonnement in het buitenland. Je leest er hieronder alles over. Zo ben jij volledig op de hoogte van wat je kunt verwachten van je nieuwe Sim Only abonnement.
Ja, zeker. En, dit is natuurlijk gratis. Hoe je dit regelt? Kies voor ‘nummerbehoud’ in het bestelproces en volg de instructies die je vervolgens per e-mail en brief (bij je simkaart) ontvangt. Zo geregeld!
Ja, met je Sim Only abonnement van Budget Mobiel ben je altijd én overal bereikbaar binnen EU-landen.
Wel met een aantal spelregels. In EU-landen kun je onbeperkt bellen en sms’en. Heb je Budget Mobiel Basis? Dan kun je 7 GB per maand aan data gebruiken. Voor Budget Mobiel Onbeperkt is dit 14 GB. Daarna heb je Extra Internet EU nodig. Dit kun je gemakkelijk aanschaffen in de Budget Thuis App of via MijnBudget.
Hoe het zit buiten de EU? Dat lees je bij ‘Kan ik Budget Mobiel buiten de EU gebruiken?’.
Bij Budget Mobiel Onbeperkt heb je in Nederland 4 GB per dag. Is de 4 GB van die dag op? Geen zorgen. Je ontvangt per sms meer info over hoe je direct je data gratis met 1 GB per keer kunt aanvullen. De volgende dag start je opnieuw met 4 GB.
Ja, zeker! Voor het gebruik van Budget Mobiel buiten de EU is Extra Tegoed nodig. Dit is een soort prepaidtegoed dat je van tevoren én op elk gewenst moment kunt kopen in de Budget Thuis App of via MijnBudget.
Ja, dat kan. Om vanuit Nederland naar het buitenland te bellen of sms’en heb je Extra Tegoed nodig. Dit is een soort prepaidtegoed dat je van tevoren én op elk gewenst moment kunt kopen in de Budget Thuis App of via MijnBudget.
Ja, dat kan. Om te bellen en sms'en naar 0900 en 0909 premium- en servicenummers heb je Extra Tegoed nodig. Dit is een soort prepaidtegoed dat je van tevoren én op elk gewenst moment kunt kopen in de Budget Thuis App of via MijnBudget.
Ja, die hebben we! In de Budget Thuis App heb je altijd en overal inzicht in je verbruik, betalingen en combikorting. Ook kun je makkelijk en snel je gegevens wijzigen. Je kunt onze Budget Thuis App downloaden via de App Store of Google Play Store, je vindt 'm onder 'Budget Thuis'.
Bel ons dan op werkdagen tussen 9.00 – 18.00 uur op 020-224 06 62. We helpen je graag!