Draag een nieuwe klant aan!

Heb je ervoor gezorgd dat je vriend(in), kennis, familielid, buurman of andere bekende van je klant is geworden bij Budget Mobiel? Bedankt daarvoor! We stellen daar graag iets tegenover. Vul onderstaand formulier in en ontvang van ons een vergoeding van € 20,-.

Er zitten wel een paar spelregels aan verbonden. Voldoe je aan alle onderstaande punten? Dan komt de € 20,- jouw kant op als je het formulier invult.

Voorwaarden

  • De activatie van de simkaart van de nieuwe klant mag niet langer geleden zijn dan 8 weken.
  • Als klant krijg je binnen 6 weken, nadat de nieuwe klant zijn simkaart geactiveerd heeft, de vergoeding uitgekeerd.
  • Zowel jij als klant, als ook de nieuwe klant moeten actieve klanten bij Budget Mobiel zijn.
  • De nieuwe klant dient minimaal 2 maanden klant te zijn bij Budget Mobiel.
  • Budget Mobiel behoudt zich het recht voor om vergoedingen af te keuren.
  • Deze actie mag niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
  • Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties met uitzondering van combikorting.
  • Deze actie is niet geldig wanneer de aanmelding verloopt via de pagina bewindvoerders.



Voldoe je aan alle voorwaarden? Mooi! Vul dan onderstaand formulier in en klik op ‘Verstuur’. Je ontvangt bericht van ons zodra we je formulier hebben verwerkt.

Formulier

Robin MobileisBudget Mobielgeworden


Robin Mobile en Budget Thuis hebben de krachten gebundeld om de prijzen van mobiel bellen zo laag mogelijk te houden. Robin Mobile heeft daarom een nieuwe naam gekregen, namelijk Budget Mobiel (Sim Only).

Het scherpe aanbod is hetzelfde gebleven, dus meld je snel aan! Ben je al klant? Dan hebben we je per e-mail geïnformeerd over deze wijziging.

Naar de website